klippt

ny frisyr..:) kortare iaf...!





på väntan på min tur att klippas till, serverades jag mkt gott kaffe och en bit mörk choklad.. jag gillar!




hair studio







sen ...SHOPPING!!!!!!!!!


nya boats:)






blev en liten byxkjol också..

gillar linningen!


kjolen/ byxorna tycker jag allt var ett fynd. och nej är inte lika suddiga i verkligheten!




Annat jag funderade på va det här...


En mysig dojja från Nike! Vad vore en chill söndag i dessa och ett par tights och en oversize tröja:)
en nice väska. i naturfärger..natürlich!

aningen dåligt kort.. men fin baskjol me lite glam.

Och baströja med lite spets som markerar axlarna.. börkblå!




Över till Annat!
jag har tydligen inte varit hemma så mkt i sommar. Jag tog mig en närmare titt på kylskåpet.
fynda lite även där...haha
2 citroner,. en av dem lite mer luddig och grön än den andra.
njae man ser inte datumet. men tror det vae 3 juni iaf.

citronerna slängde jag.. men stoppa tillbaka äggen? varför. kände att det var ett senare problem. får väl ta o byta ut dem mot nyare!!...



pusss hej!


måste bara säga att jag verkligen gillar  Lovisa's Tavla...







Imorn!:

tvätta ...aa?

träffa sweet NINNI gå på spelning o dricka en ÖL...

fredag ju!!

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

snyggt :)

2010-08-20 @ 08:52:32
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Karin

eeyy.. vart har du köpt bootsen? Ursnygga! :) KRAMAR

2010-08-20 @ 18:38:03
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/
Postat av: hanna

Karin sweet boatsen är från H&M... budgett!! :)

2010-08-22 @ 10:32:57
URL: http://hannalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0