ooh..GÖTEBORG!

Sitter med mitt kaffe i soffan o lyssnar på spotify.. har en fundering på att läsa klart

MedMänniskor
av Stefan Einhorn


Sedan (ngn gång) ska jag ge mig på någon av Chic lit- böckerna jag köpte av mkt trevliga tjejor (johanna + kompis) som hade ett litet loppisstånd i haga.
Har läst En shopsholic i väntarns tider, så gissar att även den lila är rolig;) Och har ju sett filmen a Shopoholic Confesion.


Igår en super mys utekväll med Gaia o Sara


på förfest hos sara...





Redo att gå ut...? Skippade glasögonen men den randiga klänningen var allt på:)
Och när jag möter  Sara..haha, så har hon samma klänning.

RioRio.. och Hamngatan och sen en "efterfest" vid konstepedemin (är det så det heter?)


I fredags myste jag me Gaia på stan


På väg till vagnen...

sen frappochino och kanelbulle... mums..



Torsdagen spendera jag på tåget hem från sthlm och sen Teddybears på götaplatsen me Beata o Katta.. NICE!
Regn regn... men kul spelning..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0