saknar min CarroSweeet.. i KOREA!

Caro

Hanna.. jag behöver klippa mig!

2:30pmMe

heeeej:)

kom hiiiit;)

vartär du nuu...?

;);)

2:30pmCaro

Korea baby (:

2:31pmMe

aaah I can come and cut toy there!

:D:D

hur går det???

2:32pmCaro

ja tack! Det behövs! (:

har inte kört än, teståk imorgon och tävling på söndag

2:34pmMe

wwwiei

:):)

GOOOOD LUCK!!!

2:35pmCaro

thank jooo

(: (:

2:36pmMe

;);)

2:36pmCaro

men du, när jag kommer hem måste vi ses snart igen

----------------------------------------------------

2:37pmMe

Jaa det måste vi! jag har superduiper mycket i skolan... så veckodagarna blir baara plugg!

men kom ner till GBG ngt?? nån helg??

2:38pmCaro

mm absolut

det skulle va fett!

2:38pmMe

---------------------------------------------------------------

ja super feeeeeeeet

2:39pmMe

------------------------------------------

2:40pmCaro

--------------------------------------------------

2:40pmMe

nu städar jag:) sen ska jag diska! sen ska jag plugg plugga o öva på flätteknik. imorn ska jag på Junkfest!!

ska nog kolla om benny ska dit!

----------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------

2:41pmCaro

ah cool ju

2:41pmMe

yäy

2:41pmCaro

Vi borde dricka massa vin och tycka synd om oss själva nurå (:

2:41pmMe

jaaa det e typ asbra

sen kan vi gå ut o dansa!!!!!!!

;);)

2:42pmCaro

och ha hångelrace!

2:42pmMe

vilka är i KOREA?

ja absolut..

2:42pmCaro

jag är enda svensken

2:42pmMe

----------------------------------------------------------

aa GOOOD

2:43pmCaro

hahah

yeaah

2:43pmMe

du e ju bäst!

hihi

2:43pmCaro

ja, fast nu kommer jag komma sist för att jag inte har klippt mig!

hur tänkte jag nu?

2:43pmMe

fuck

men bara du vet att du ska klippa dig när du kommer hem så kanske du kan komma först ändå ju! för tävlingen är ju inte bara om coolast i håret? eller?

elllller?

2:46pmMe

hoppas på det ia allaa fall.. söto jag msåte städa nu tror jag. .. för att få ordning på allt så att jag kan koncetrera mig på plugget o alt. för imorn ska jag dricka massa vin.. så jag hoppas jag inte super bort de hjärnceller som jag lagrar dagens plugg på,..

 

Caro

hahaa bra plan

vi hör min favoritHanna!

2:49pmMe

joupp...pusss sweet!

 

 

 

NU SKA JAG STÄDA; DISKA; PLUGGA.....osv. Min kära Carro e ju typ bäst på wakeboard så hon är i KOREA för att ta hem ett VM-GULD... sweeet....pussssss

 

 

ÄR SUR PÅÅÅ MIG SJÄLV ATT JAG INTE BOKADE BILJETTERNA TILL STHLM I TID!!!!!!!!!!!!!!! så nu blir det inge sthlm den här helgen längre...! (alltså klart det finns biljetter..men är student nu!

 

blir JUnkfest imorn iaf me min kära LISA karlsson.. ikvälll repetera öva åpå skool saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0