nörd

Kvällen blev inte helt som jag hade tänkt mig. Tänkte att jag nu skulle vara framme i sthlm o kanske ta mig ett glas vin o sitta o skratta med Frida o Sara. Men jag får vänta tills Fridis o jag kanske besöker MILANO??


FRISÖR är det jag har tänkt att bli när jag blir stor.

design

det handlar inte bara om att klippa av håret på dig, utan skapa en form. långt eller kort är en bara en del i formens utryck. Sillueten


Men innan man kan börja bryta mot reglerna (think outside of the box) måste man ju lära sig dem först!

Var är jag (vad har jag) vart vill jag komma (vad vill jag ge för utryck) hur tar jag mig dit (vad behöver jag göra för att skapa rätta utrycket)

hmmm.


aalöaaö...

så denna kväll ägnar jag åt att läsa min feta bok om Hair Sculpture.

har redan hunnit med att titta igenom 2 kap i hår o kemi.

efter helst läst 40 sidor till i sculpture boken ska jag gå över till

Hair Design.. hm läsa lite i boken... men mes öva lite lika flät teknik.



Min plan är att jag ska bli en NÖRD på det här så ses om ett halvår!!


okej..inte helt försvunnen.. JUNKFEST imorn med min KÄRA LISA...ååå du är underbar!



Min kompis för kvällen...hihi..



börjar med en 5-fläta..

..
....









Jag i morse med min super nica tights från Monki...




........
.


ser lite stirrig ut, men det är jag som försöker vakna!



ska sluta med mitt flum här och göra lite vettigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0