har blivit stickning o sy freak ;)

Ja skulle kanske kunna skriva oftare här men har så fruktansvärt mycket för mig.. så njae tiden räcker inte till..hihi


jag har bland annat stickat lite granna...

3 söta vänner blev allt nöjda:)

Daniel o Kalle o sen lilla fridolina


Sen har jag även stickat o sytt en liten klänning till miiig..hih

och

(stickad överdel i vitt bomulsgarn sedan grå tricot tyg i (lite spetsaktigt) o sedan ett naturvit siden band)


och sen har jag ju sticka ett par söta o fula tofflor...haha....



Mitt sy/stick projekt just nu är en bolero i brun/grå-melerad albaca


syns inte så bra nu kanske.. men det kommer nog bli bra. stickar i ett "påfågelmönster"



hm fick ett fint blågrönt garn av Anna banan här om dan.. så har hunnit sticka en fin mössa... typ som den här fast grönblå o mörkgråa ränder...




jaaa... liten uppdateringh..hihi


får se vad nästa projekt blir.. va på GÅRDA TEXTIL igår o köpte lite typ. Men först ska jag göra klart min bolero..


Kommentarer
Postat av: Frida Lönnqvist

Gud vilken söt klänning! Ser riktigt proffsigt ut! Tack för alla de jättefina mössorna :) Puss!

2010-02-21 @ 19:18:29
Postat av: Anna

Herre guuud vad du har blivit gryyym!!:D

Jag fundera på om jag kanske kunde komma o hälsa på i morn eller onsdag? samma tid samma kanal(plats)? hihi ;)



Pussokram hjärtat!

2010-02-22 @ 13:04:00
URL: http://ansiansi.blogg.se/
Postat av: hanna

tack sötisar! imorn passar allt bra onsdag med, välj du;)

2010-02-22 @ 15:47:32
URL: http://hannalii.blogg.se/
Postat av: LISA

Ah! vad duktig du ar Hanna!!! nu kommer ett mail pa facet hih puss

2010-02-23 @ 15:54:11
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0