2010

GOTT NYTT ÅR!!!!



Ja det tog några dagar för mig att hitta hit efter Julen o nyår...


Nyåret va alldeles toppen me Frida i storstaden:) (och me hennes Daniel såklart o me Kalle o alla andra)

En väldigt lååång resa är jag framme i Stockholm.. leter mig hem till Frida på kungsholmen och kramar om sötisen och även hennes lilla (han e dock stoor) kisse Marco. 

Nästa dag e nyråsafton jippio!!!
Super omtänksamma o snälla Daniel fixar Mitt o fridas hår på salongen inför kvällen :) blev finaa!

Nyårsafton blev mycket trevlig!! Hos Daniels bror Robin med goood 3 rätters middag o vin, fiint sälskap, champange och raketer..hihi








..grabbgänget















(Nyårstrypning..haha)



Dagen efter kan man säga att vi mådde som vi förkänade, men nja jag mådde värre.. haha. Min stackars mage.. men det är bara nyår en gång om året!!

Resten av dagarna på Kungsholmen blev filmmys o filmmys... :) och en shopping runda på ett nytt köpcentrum i solna.

Söndaag o hemresa...
(attans råka ju boka vuxenbiljette när jag e både student o ungdom?! klart jag inte hitta ngt billigt i sissta minuten..blä)


GOD FORTSÄTTNING

2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0