lördag

En rebus...: okej dagens rebus: Hur löser man rebusen där bokstaven t" ritas sju gånger över en sten?
svar längre ner

Idag gick jag upp tidigt, vaqr ju tvungen att hämta tvätten som jag hängde på tork i tvättsugan innan nästas tvättid började. sen stupa jag i säng i 2 timmar till..skööönt o sova.

Idag hälsade jag på min vän Benjamin. Det va myckett trevligt drack tee o prata o såg på en rolig film.. hihi. Det var någon "svart komik". vad den hette mins jag ju inte.

På vägen tillbaka till Göteborg fick jag på tåget hem lyssna på en rysk hora och hennes pojkvänn o vänners olika diskutioner (ja alltså hon var prostutierad). De var inte blyga med orden och rubrikerna var väl sex drogs and rock and roll.
Jag kändes  att jag inte ville byta liv med den traschiga tjejen med svart hår, svart stringbody i spets, ett bar låga svarta byxor som slutade vid anklarna och hög klackar.. och jo hon hade en kofta o en skinnjacka också men ja jag antar jag hade frusit. så nej!

Den första rebliken jag hörde var "He fucked me in the as on our first date, do you do that?"

Sen en annan rebliken var "Sära på benen älskling, det är ju insidan som räknas.."




Jag, Beatat o Olle ska spela Geni nu:)




Dricker för stunden ett mycket gott blåbärs tee..




imorn kommer Pappsen vi ska äta lunch o ha trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0