Lördags städning

Nu har jag o Beata städat (främst möblerat om) hela lägenheten.. va inte så väldigt stökigt efter Beatas lilla fest igår.. men det var hur som hellst dags att flytta runt alla möbler! och det gjorde vi, bytte plats på varenda liten möbel:) Blev allt bra!!



Igår va det monopol som gällde hos Jennifer, det va skoj.. men man (eller i alla fall jag) blev som 10 år igen... haha..

Sen hemma var det endel folk.. ganska blandat.. granne Mattias o Helena, Malin,, Beatas Olle.. och många av Olles greenpeace-vänner..
Jag var hellt och hållet super övertrött.. det va skoj..hihi



Nu e jag sluuut efter vänt upp och ner på alla stolar, bord, soffa, tv, hyla o växter...



pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0