vinter mys.... o ELLE



nya Elle låg som en överaskning på köksbordet.

inkommen från det kyliga snövädret. Jag klagar inte! gillar det här tusen gånger bättre än 5-10 pluss med regn o rusk, tack för en bra vinter! Och va det inte lite sol idag också?

HUr som hellst har jag burrat upp mig i den vinrödasamhetsoffan, med Elle-tdiningen uppslagen på första sidan och en kopp tee är snart färdig bryggt. kan det bli bättre en vintereftermiddag. Och självklart en stoor mohair tröjja på mig o yllesockar...



Elle bloggade de om denna klänning som jag nu bloggar om som Christopfer Kane har designat. Den är din för 2250 kr. En Atombomb klänning i härliga vårfäger...hiih




Nu ska jag mysa i soffan..Läsa Elle, dricka tee, lyssna på musik..


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0