då va klänningen klar...




Inte den bästa på att ta kort.. men man ser nästan hur den kan se ut..hihi
och det är väl prickit som är hett nu.. hoppas det, har hittat en prickig tröja längst in i garderoben, sen har jag ju köpt prickiga sockar och nu även sytt en klänning me lite prickar.

Och vilket väder det är idag.. SOL, älskar sol.



Denna dag har bestått av mycket Kaffe (tänka sig, jag som hade slutat med det?), kärleksmums, VOUGE läsande,  en ny klänning (egentligen va den klar igår) och självklart en promenad i solskenet:)






pusss




och just nu lyssnar jag på  Nomy- cocain (senast jag lyssna på den va nog nästan med min älskade Lisa Karlsson, saknar dig!, och det var inte igår)




Kommentarer
Postat av: LISA

aaah! Hanna! jag saknar dig !!! Jag kommer hem pa mandag! Men stannar bara tills pa torsdag. Kan du inte komma till Trollhattan da? eller uddevalla?? jag vill traffa dig...... Pusssar!

2010-03-02 @ 20:40:29
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0