massor av blommor o prickar... vill ha vår nu!


mina nya tights me blommor... fr H&M ... ;)
Vill ha vår nu!!

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..!? Underbart med soligt väder nu i alla fall, varit ute en sväng idag o "solat". Tänkte också gå en liten promenix men vet inte vart tiden tog vägen för nu har solen gått ner för idag, så det får bli en promenad i mörkret.. (om jag ids´)


Ägnat mig lite åt att teckna lite i mina luckor i mitt oerhört pressade schema.


Prickigt, tänkte mig kanske prickar i trikå och ett sidenband o sen sidenshifong.

Blev även en vårig gul klänning,....


Skulle möjligen behöva besöka en liten tyg affär och sedan rita lite mönster.. om det ska hända något här alltså, men får se vad det blir....;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0