snön smälter...

tänk vad underbart med vår. Man hade nästan glömt bort hur det var att sitta ute i solen på våren. Underbart.
nu ska vi se om jag har en liten bild på min halsduk kanske... ..  haha jag var inte fullt så bekymrad som jag ser ut.. det var ju nämligen väldigt soligt och då svårt att se normal ut..hehe


Ikväll ska Anna komma förbi, då ska jag få lite mönsterpapper (hon e guld) så kan jag börja rita på klänningen jag hade tänkt sy....:D


Förövrigt precis avlsutat en god fika me Kaffe o bulla... (har tydligen börjat me kaffe igen, hitttills håller det för min klena magen...haha)


pusss o kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Wihii...

ses snart igen ju:)

2010-03-10 @ 17:01:05
URL: http://ansiansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0