lördagsmys

mina nycklar försvann igår.. o min telefon dog, hann ringa ett litet nödsamtal till beata en sekund som ringde vidare till vår käre granne där jag fick kom in från kylan.

den här dagen var tänkt att gå på klassfest, men den blev ju lite inställd, men kanske bra för mig. MIn kära Beata gjorde varma smörgåsar i ugnen till frukost/brunch/lunch.. eller ngt. gott , svamp o morötter.

resten av dagen har bestått av...

film, godis, cocacola, tim burton, desperate houswifes,... nice.




GILLAR TIM BURTON


HAR PRECIS SETT PÅ SWEENEY TODD







fin film. eller intresant. bra. fin är nog fel ord. men man blir ju lite berörd av filmen. nu när jag ska utbilda mig till nästan samma yrke som Todd. han är barberare och jag frisör. ganska olika yrken i min uppfattning om man gör det på hans sätt. men ja lite inspiration ändå. Alla har sin egen still. Man ska ju vara unik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0