jäsp... vill ha NYTTT

Okej.  Nu säger jag. SKÄRPNING HAAANNNNNNNNA! och jag vet vad jag menar. så här kan jag inte hålla påååååååå. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Skulle ha kunnat åkt me dig LISA FLISA till OSLO .. ville verkligen. men kände måsssste plugga!?!.. så då ska jag verkligen plugga. mkt. för annars kunde jag ju lika gärna följt med.
Fast nu var det ju inte det allt handla om. det jag ska skärpa mig med. nåja. Man ska...blla,albs,dlbsmldkbmsl

haha. nu blev jag rörig. ny dag imorn. typ en ny vecka (tjuvstart) ny månad. NY. NYTT.

åå... skulle vilja shoppa ngn ny tröjja...mmm

Jag o Josse åt iaf världens godaste (ja den va ju god) KANELBULLE till fika i skolan. kanske ska bli en kanelbulle varje fredag?... mm.



Nu har jag varit duktig städat o röjt o diskat.


Imorn blir det.

  • date me Soffi
  • kanske me Frits?
  • spinning på friskisss
  • SKOLA..dvs plugga: hår&färg,  rulla permanent, läsa i sculpture o colour books., kolla igenom alla anteckningar, renskriva papper, börja kolla på GRUPPARBETET!.
  • LÖRDAG-KVÄLL.....?!?... hmmm färg, fest, vin, dans, kemi o hår, permanentspolar, tvmys, film, folköl, klippa hår, fixa frisyyr. andra lång.




IKVÄLLLL...

KLIPPT Annabanana o haft IDOl-mys :)

tidigare satt mig in i MAGIC... vi här K-dala fick en liten undervisning... ;) hihi.. eller jag kan säga jag vet vad det är, men nej aldrig spelat....



jäsp. GOdnattt!


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0