OMG

Panik.

omg.

nu mår jag bra igen.. blir kaffe o läsa lite läxa.

har tagit mig ett långt baad. behövde det verkligen.. synd bara att vattnet blir rosa av mit hår.. ii.


Min rum är städat nu. min hjärna är rensad. En ny kopp kaffe väntar på mig.

Torkad banan är fina grejer.

dagen..

herrklipp kam o sax.. eftermiddagen skulle vi ägna åt att lägga curls o rulla läggningar.

Nu ska jag putsa lite på min strukturteckning till min herrbild som ska klippas imorn förmiddag. Em imorn ska vi ha modeller. Blir Mammsen som blir färgad o klippt sen blir det nog lite mys på stan!

Ska även ta mig en titt i mina böcker.. hairdesign och hårokemi.

Nu e jag på banan igen. inte för att jag spårat ut så himla mkt eller blivit utvisad på ngt sätt känns allt bra!


torsdag- klippa Moa ?
fredag- kundpass , praktik på Cybtekk
lördag- Cybtekk, shoppa 80-tals stuff me Linda, sen leka me Lisa flis!
Söndag- phota me Lisa sötis en  massa kanske



dagarna rullar på så det e bäst att man håller koll på alla så man itne råkar missa ngn i almanackan. jag menar nu när man bara har 7 i veckan kan det ju vara bra att inte glömma bort ngn så att det bara blir 6 eller 5. Det har jag ändå koll på, det kan vara att timmarna på dagarna är lite svårare att hålla reda på. de bara försvinner ibland. så det krävs planering att kunna fånga dem. men nu ska man inte gå till överdrift o typ tro att varje hundradelssekund är livsviktig. Men tänk om man missar just den minuten som man ska krocka med sin livs kärlek, eller hitta en trisslott som man skrapar fram miljoner på, eller ngt annat sånt där som kan förändra allt på en sekund.

Men det är väl det vi har ödet till, just att vi inte missar de där viktiga tillfällena i livet då det ska hända ngt specielt just för en själv.


äh nog flum...iiiii.


puss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0