då va man flyttad!

Ett fint välkommande i K-dala.


kom iaf 2 dagar efter de hade skjutits runt knuten, så nu e jag safe för det händer ju inte varje dag iaf.


Vi (Jag o Bata) ordnande en en snabb lite inflyttningsfest.. som blev mkt chill! Gilla!

eftersom jag hade gått upp vid 6 o fixat o flyttat o städat hela dagen så så gick jag till KOjs strax innan 3.

De andra 15 ? persen fick festa i min ära tihi.... till.. 5 ? 6..



MITTT NYA (GAMLA) HEM!! (under vårat stöök)











Efter allt stök o bärande av kartonger upp på vinden (typ masssa! skor klädet etc. så blir det när man förminskar sitt rum..)..






jag i mitt rooosa rum!








En liten paus...puuh... men


o sen va vi värda Lite Äpplevin :) o lite gäster började trilla in.



pusss


tackar för flytt hjälpen...tihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0