soooovaa nu....

jag tar typ en lååång tupplur nu.. hellt slut.



Första modell-dagen! blev klar precis i tid. Linda har nog det rakaste (avlklippta) håret ever nu!! hihi...

OCh lärde mig typ provet x 10 000... men det e ju bara bra! lär mig ju för min egen skull! för framtiden.. ;) minus såklart en fråga som jag skrev fel på..ehe blää.



Och soom jag sa på FB...

Jag tycker man skulle få rösta minus. jag lägger hellre en minusröst på SD än en vanlig + röst.



Jag ska sova mig i form till permanentprovet imorn.. tihi!!




Hitta en super fin jacka på H&M



snyggare IRL..

VILL HA..  när man ska va sådär ordentlig o snyggg..passade mkt bra med rött läppstift o svarts pants.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0