zzzzz plugg, flytt tvätt...

Kanelbulle kväll med kaffe. gillar.

andra aktiviteter är ju tvätta. packa för flytt. plugga.


IDag va jag Erika, Louse, Nathalie, Amanda o Josefine duktiga o stanna kvar o rulla lite permanet... (lärarna va kvar..gött!) Prov nästa vecka.. så bara o öva!

rulla hela huvudet under en timme. rullar på 50 min, men det e ju inte perfekt än.. men snaaart!!!


En teoridag i övrigt.. även prov i det. Så PLUGGGAR nu!!.. e ju typ hela boken..?!


Ett liten sekvens i min djupa koncentration...eee

snart börja.. flitig..koncetrerad...eller somnade ojdå.. börja igen!hmm....hihi..hmmm










haha.. ego. nu ska jag sluta göra allt annat än det jag ska göra!


puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0