lördags surrr....

Det senaste har jag drööm väldigt många o konstiga drömar.. eller kanske inte så konstiga.. men sånna där som man inte vet om det är ett riktigt minne eller en dröm. knepigt ju.

Popcorn-frukost. like. extra kyddigt.

hihi.


Oboy är den dryck jag har drukigt mest det senaste dygnet.. eller.. nej. druckigt mer Kaffe o ännu  mera Pepsi föresten.


Tänkt köpa en liten COla, men så var det ett erbjudande köp 2 stora Pepsi för 20.. så då kändes det dumt tt köpa en ganska liten Cola för 15. hihi. --- Det funkade på mig alltså!


Har ju inte haft en brödrost på ett år typ, så nu rostas det mkt bröd, frukost lunch middag.
okej... i alla fall lunch idag o middag igår.



.tihi. När ska jag komma tillbaka till mit hälsosamma liv igen då??!

Eller om man säger så här. Inget hyperduper hälso-träninfgsfreak ska jag bli igen, men lite mer nyttig kan ju inte skada!?!?


  • Börja träna
  • ersätta godiset med riktig mat o inte tvärtom
  • bli pluggis (eller det sköter jag ganska bra redan, tror jag)
  • gå ut i Naturen
  • Häslosam Shopping. Ja man mår bra av att konsumera, så länge det är fina saker och som man vill ha (inte bara idag utan imorn med) exempel: snygga kläder, smink, skor, och nu är allt som har med hår att göra tillåtet! ALLT!
  • Fika ute mer på Café! Kaffe är bra för själen! (och ibland ngt gott till..tihi)
  • Fler mysiga vinkvällar ute och hemma med vänner.. mycket bra för själen
  • Ut o dansa.. jo det är ju både bra för själen och träning!? inkl drinkar o vin.
  • Nu ska jag sluta skriva en lista på nyttiga saker.. för den börjar bli lite suddig.


För tillfället sitter jag o pluggar. Men nu är det ju inte så att man går på gymnasiet eller en tråkigt högskola som man bara går på för att man inte vet vad man ska göra. Har faktiskt en plan med det här. Det jag lär mig kommer jag lära mig för livet. och ju mer jag lär mig ju mer kommer jag veta. Övning ger färdighet. Ju mer kunskap jag har inom ämnet ju bättre kommer jag ju vara. Så det här e inte alls tråkigt.

Men visst man behöver annat me ;)... så Inflyttningsfest ikväll... TIHI...




puuuuuuuuusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0