Monday

okej. min tåååå göör ooont. oerhört kul att jag bloggar om min onda tå. men så är det...





lite pics ..

..onsdag TIME FOR VINE på en båt!

igår innan jag gick till GAIA...mina nya prickar!..
...



hmm börja skiva i morse.. men sen fick jag väldigt brottom till Bussen.


Nu är jag hemkommen från skolan!

Idag var det tvätta hår o styling.. visst jag kan vara lite hårdhänt men fick stackars Erika att styla som hade så ont i huvudet. (jag är där för att lära)

efter det..

  • hunnit med viktigt möte
  • köpt spa grejs.. :) ska sköta om mig från topp till tå.. (tillvälligt väldigt mkt tå)
  • handlat... MAAAAT
  • ny lampa.. så nu kan jag se vad jag ska rulla för permanent!

För nu ska jag bara ta o äta lite middag sen blir det öva på permanent och efter det kankse jag byter hårfärg...hihi.



Se så förväntansfull jag var i morse...hihi. även om jag fick komentaren typ"du ser trött ut.. en hård helg?"

Saken var väl då att jag nog inte hade ngn smink o att jag var trtt efter helgen för att jag hade tagit det för lugnt? tror det. så ska inte ta det "lugnt på ett tag?"..hm

Ja denna prickiga sjal är nog min favvo just nu.,.hihi.



Jag hoppas all går som planerat nu!!

prio ikväll:
middag
rulla permanent
städa (som alltid)
byta hårfärg...spännande..hihi








pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0