brakefrom-homework

frustrerad

utråkad

har ett A4 papper jag ska fylla med egna åsikter om skabb o kvalster

vad kan jag tycka blä.
JAg har tvättat. går inte att göra igen.

har massor att göra, tror jag. plugga. typ.



Ska till gymmet snart. Måste bliii av med denna EENNNERGIIII som vill explodera.

Jag har råkat hoppa av tidsmallen för dagen. Det gör mig galen.

supermegaasmassafrustrerandeargutråkadvillgöraannatänattgöradetjaggörjustnu.
Detäringenting.Jagvillintegöraingenting.crazy.såmktjagmåsteskrivaomäckeldjur.
detärjusupermegaäcklig.turattjaginteföddestillenstackarshårlus.vadkandenhaförliv.
typingentingensomärvärtattlevaför.justdärförvilljaghellerinteskrivaomdem.jagtänkerignorera
attdomöverhuvudtagetfinns.nutyckerniattjagärotacksamochattjagbaralåtsashasupertråkigt.men
tänkerenveckafylltavlarverkvalsterlössetc.detgörerintevilligaattskrivaena4omdinaåsikteromLÖSS.



haha..

nu ska jag plugga klart

sy lite

sen gymma... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0