oii

JAG SKRIVER SOM EN KRATTA.

jag är alltså helt medveten om det. men nu är inte mitt mål med livet att bli bäst på att skriva. utan att KLIPPA OCH FORMA HÅR. Skriva är också en konst, men inget som intresserar mig. Jag kan säker vara bättre på att skriva om jag hade ansträngt mig lite extra. Eller jag tycker ju om att skriva. Men det är nog att jag vill utrycka mig på något sätt och då kan skriva vara ett bra sätt när man har en massa bokstäver framför sig som man får lägga lite huller och buller och bildar något slags utryck. Abstrakt konst med bokstäver. Ja och nu kanske inte ni förstår det här heller, men det är själva grejjen.

När det kommer till att forma hår, är det en helt annan sak. Det ska vara PERFEKT.. Det är det man strävar efter. Men ja man ska ju befinna sig outside the box samtidigt som man är inside the box.



NY GYMMMMET!



pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0